#81F7F3是颜色代码,如果想更换为其它颜色请到以下网址获取你想要得颜色代码 http://www.computerhope.com/htmcolor.htm 欢迎光临佘界Welcome_To_Sheh_World: 佘诗曼拒不回应颖淇恋复合传闻与郑嘉颖复合看天意‎ 佘诗曼拒不回应颖淇恋复合传闻与郑嘉颖复合看天意‎ | 欢迎光临佘界Welcome_To_Sheh_World

Followers

Sheh Signature

Sheh Signature

Sheh

Sheh

Charvin

Photobucket

♥ADD MY FACEBOOK TOO♥

Twitter

Photobucket

Wednesday, August 15, 2012

佘诗曼拒不回应颖淇恋复合传闻与郑嘉颖复合看天意‎

佘詩曼(右起)返港撐好姐妹周家蔚及Toby的內衣騷。


(香港14日讯)某內衣品牌邀得周家蔚、梁靖琪合作設計出全新的內衣,昨日於中環一酒吧舉行內衣show,當日一班好友曾志偉、苗僑偉、戚美珍、佘詩曼、李詩韻、方力申等出席支持

佘詩曼現身內衣騷,她透露剛到荷蘭及泰國旅遊返港,問她會否再拍劇?她說:「依家想放下假先,因為太熱。

(有指你會再過檔新公司?)我一向同TVB有部頭約,我仲係TVB員工,如果拍外地劇就得。(王維基有冇搵你傾?)冇!冇見過。(佢話想搵你做一姐?)多謝佢賞識。」

對於有傳周麗淇及苟芸慧爭鄭嘉穎?她說:「我冇留意香港新聞,我連自己啲新聞都唔知。(佢做視帝後特別搶手﹖)唔答。(好少聯絡﹖)都有聯絡。(會唔會八卦佢感情事?)我都搞好自己先,仲八卦人哋啲嘢咩。(有傳周麗淇同佢翻撻?)我唔回應。(怕唔怕傳埋你?)報紙寫乜一向都控制唔到。(有冇機會復合﹖)要問個天,我都唔知。」

她稱現時單身,並滿意現狀,暗示有追求者,問到對方是內地人還是香港人?她神秘地說﹕「係男士。」




No comments:

Post a Comment


back to top